mandag 21. februar 2011

"HALLO BLOGGEN"

Huff, så pinlig.
Egen blogg.   

Et eller annet sted må jeg få utløp for min økende irritasjon over rosabloggere. En liten del av meg dør hver gang jeg ser  "halloooo bloggen" eller "dagens outfit!!!!"
Da er det bare å ikke lese slike blogger sier du?  Til mitt forsvar er det ikke "bare" å unngå slike blogger. Disse bloggene - eller betente kviser på den digitale tidsalders ræv - er dessverre å lese om i alle ukebladene, eh, "aviser" mener jeg,  linkes til på alle nettsidene og omtales på tv daglig.

Når det kommer til interiørblogger som jeg hater kunne jeg sikkert ha styrt lett unna. Her må jeg bare innrømme at jeg leser det av ren skadefryd. Shabby chic?? hoho





hjelpes......................................... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar